Loading, please wait.

202502 / 0001 ÖZEL GÜVENLİK PERSONEL HİZMET ALIMI İHALESİ

12.02.2025
202502 / 0001 ÖZEL GÜVENLİK PERSONEL HİZMET ALIMI İHALESİ
202502 / 0001 ÖZEL GÜVENLİK PERSONEL HİZMET ALIMI İHALESİ

ÖZEL GÜVENLİK PERSONEL HİZMET ALIMI İHALESİ

 İbn Haldun Üniversitesi; 

Başak Mahallesi, Ordu Caddesi, F-05 Blok, No:3 Başakşehir/İstanbul adresinde bulunan İbn Haldun Üniversitesi Külliyesin De 1 (Bir) Güvenlik Müdürü, 3 (Üç) Vardiya Amiri, 29 (Yirmi Dokuz) Güvenlik Görevlisi, Toplam 33 (Otuz Üç) Personel,

olarak toplam 33 (otuzüç) kişinin görev yapacağı 01.03.2025-01.03.2026 tarih itibarı ile toplam 1 yıl süreli personel hizmetidir.

İHALE DOKÜMANLARININ TEMİN ADRESİ

İbn Haldun Üniversitesi 

Başak Mah. Ordu Cad. No: 3 Başakşehir / İSTANBUL

İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı / Satın Alma Müdürlüğü

İHALE DOKÜMANLARININ TEMİN ŞARTI

İhale dokümanı Üniversitemiz adresinde İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satın Alma Müdürlüğü’nde görülebilir. İhaleye teklif vermek için ihale dokümanının satın alınması zorunludur. Doküman bedeli olan 4.500,00 TL (DörtBinBeşYüz Türk Lirası)  İbn Haldun Üniversitesi’nin Kuveyt Türk Katılım Bankası A.Ş. İkitelli Şubesi’ndeki TR77 0020 5000 0943 4169 0000 31 Iban numaralı hesabına “İsteklinin adı, unvanı, ihale adı ve numarasını” belirtilerek yatırılmalıdır. İstekliler ihale dokümanını, ödemeye ilişkin dekontu ibraz ederek teslim alırlar. 

İHALENİN YAPILACAĞI;

ADRES:İbn Haldun Üniversitesi Başak Mah. Ordu Cad.No: 3 Başakşehir / İSTANBUL

BİRİM: İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı / Satın Alma Müdürlüğü

TELEFON: 0212 692 0 212 / 1190

E-POSTA:idarivemaliisler@ihu.edu.tr

İhale Tarihi

20.02.2025

 

İhale Saati

11:00

 

İhale Usulü

Açık İhale Usulü

Geçici Teminat Miktarı

İstekli geçici teminat bedeli olarak teklif edilen toplam ihale bedeli üzerinden en az  %3’ünü  ihale öncesi İbn Haldun Üniversitesi, Kuveyt Türk Katılım Bankası A.Ş. TR77 0020 5000 0943 4169 0000 31 hesabına Türk Lirası olarak yatırmalıdır. İşbu ödemeye ilişkin dekont sureti teklif evrakları ile birlikte ibraz edilir. Bu bedele karşılık gelen ve teklif süresince geçerliliği olan banka teminat mektupları da geçici teminat olarak kabul edilecektir.  

TEKLİFLERİN MİNİMUM GEÇERLİLİK SÜRESİ

İhale tarihinden itibaren 30 takvim günüdür.

İsteklilerden İstenilen Belgeler

1) İmzalı kaşeli sözleşme örneği

2) İmzalı kaşeli idari şartname

3) İmzalı kaşeli teknik şartname

4) İmzalı kaşeli İSG şartname

5) Geçici teminat mektubu veya dekontu

6) Hizmet Sektöründe 5 yıl ve üzeri hizmet vermesi gerekmektedir.

7) Hizmet verdiği eğitim kurumlarından veya devam eden 2 farklı eğitim kurumlarından 5 yıl ve üzeri kesintisiz hizmet verdiğine dair referans mektubu,

8) Hizmet verilen projeler arasında en az 3 farklı Vakıf üniversitesinden referans mektubu,

9) Ticaret sicil gazetesi

10) Vergi levhası

11) İmza sirküleri

12) Faaliyet belgesi

13) SGK borcu yoktur yazısı

14) Vergi borcu yoktur yazısı

15) Aydınlatma ve Açık Rıza Metni (KVKK)

16) EKAP’tan alınan “İhaleye katılabilir.” durumunu gösteren belge (madde 7.f)

17) İstekli firmanın 2024 cirosunu gösteren belge

18) ISO 9001 güncel belgesi

19) ISO 14001 güncel belgesi

20) ISO 45001 güncel belgesi

21) ISO 18295-1 güncel belgesi

22) ISO 26000 güncel belgesi

23) ISO 10002 güncel belgesi

24) Hijyen Uygulamaları ve Sağlıklı İş yeri Belgesi,

Son Teklif Verme Tarihi, Saati Ve Yeri

20.02.2025– 10:00

İbn Haldun Üniversitesi 

Başak Mah. Ordu Cad. No: 3 Başakşehir / İSTANBUL

İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı / Satın Alma Müdürlüğü 

Son Teklif Verme Şekli  

Teklifler, son teklif verme tarih ve saatine kadar belirtilen adrese elden teslim edilir.