Loading, please wait.

202407 / 0001 PROCUREMENT OF EVENT ORGANIZATION SERVICES FOR TERCİHFEST

04.07.2024
202407 / 0001 PROCUREMENT OF EVENT ORGANIZATION SERVICES FOR TERCİHFEST
202407 / 0001 TERCİHFEST ORGANİZASYON HİZMETİ ALIMI İHALESİ

İHALE KONUSU İŞİN ADI, NİTELİĞİ, TÜRÜ:  ; TERCİHFEST ORGANİZASYON HİZMETİ ALIMI İHALESİ

 

İlgili Şartnamede belirtilen, İbn Haldun Üniversitesi’nin ihtiyacı için 

satın alınacak olan “Organizasyon” temini işidir. 

  

  

İHALE DOKÜMANLARININ TEMİN ADRESİ 

  

İbn Haldun Üniversitesi 

Başak Mah. Ordu Cad. No: 3 Başakşehir / İSTANBUL 

İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı / Satın Alma Müdürlüğü 

  

  

İHALE DOKÜMANLARININ TEMİN ŞARTI 

  

İhale dokümanı Üniversitemiz adresinde İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satın Alma Müdürlüğü’nde görülebilir. İhaleye teklif vermek için ihale dokümanının satın alınması zorunludur. Doküman bedeli olan 750,00 TL (Yediyüzelli Türk Lirası) İbn Haldun Üniversitesi’nin Kuveyt Türk Katılım Bankası A.Ş. İkitelli Şubesi’ndeki TR77 0020 5000 0943 4169 0000 31 Iban numaralı hesabınaİsteklinin adı, unvanı, ihale adı ve numarasınıbelirtilerek yatırılmalıdır. İstekliler ihale dokümanını, ödemeye ilişkin dekontu ibraz ederek teslim alırlar. 

  

  

İHALENİN YAPILACAĞI;  

 İbn Haldun Üniversitesi 

ADRES: Başak Mah. Ordu Cad. No: 3 Başakşehir / İSTANBUL 

BİRİM: İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı / Satın Alma Müdürlüğü 

TELEFON: 0212 692 0 212 / 1190 

  

İHALE TARİHİ 

12.07.2024 

İHALE SAATİ 

11:00 

İHALE USULÜ 

Açık İhale Usulü 

  

  

  

GEÇİCİ TEMİNAT MİKTARI 

İstekli geçici teminat bedeli olarak teklif edilen toplam ihale bedeli üzerinden en az %3’ünü ihale öncesi İbn Haldun Üniversitesi, Kuveyt Türk Katılım Bankası A.Ş. TR77 0020 5000 0943 4169 0000 31 hesabına Türk Lirası olarak yatırmalıdır. İşbu ödemeye ilişkin dekont sureti teklif evrakları ile birlikte ibraz edilir. Bu bedele karşılık gelen ve teklif süresince geçerliliği olan banka teminat mektupları da geçici teminat olarak kabul edilecektir. 

  

TEKLİFLERİN MİNİMUM GEÇERLİLİK SÜRESİ 

  

İhale tarihinden itibaren 30 takvim günüdür. 

  

  

İSTEKLİLERDEN İSTENİLEN BELGELER 

1.İmzalı kaşeli sözleşme örneği

2. İmzalı kaşeli idari şartname

3. İmzalı kaşeli teknik şartname

4. Geçici teminat mektubu veya dekontu

5. Devlet Üniversitesi veya Vakıf Üniversitesi iş bitirme belgesi,

6. Ticaret sicil gazetesi

7. Vergi levhası

8. İmza sirküleri

9. Faaliyet belgesi

10. SGK borcu yoktur yazısı

11. Vergi borcu yoktur yazısı

12. EKAP’tan alınan “İhaleye katılabilir.” durumunu gösteren belge (madde 7.f)

13. Aydınlatma ve Açık Rıza Metni (KVKK)

14. İstekli firmanın 2023 cirosunu gösteren belge

15. ISO 9001 güncel belgesi

16. ISO 14001 güncel belgesi

17. ISO 45001 güncel belgesi

18. Birim fiyat teklif mektubu

  

  

SON TEKLİF VERME TARİHİ, SAATİ VE YERİ 

  

  

12.07.2024– 10:00 

İbn Haldun Üniversitesi 

Başak Mah. Ordu Cad. No: 3 Başakşehir / İSTANBUL 

İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı / Satın Alma Müdürlüğü 

  

SON TEKLİF VERME ŞEKLİ 

  

Teklifler, son teklif verme tarih ve saatine kadar belirtilen adrese elden teslim edilir.