Loading, please wait.

202312 / 0002 BAHÇE BAKIM/PEYZAJ HİZMETİ ALIMI İHALESİ

08.12.2023
202312 / 0002  BAHÇE BAKIM/PEYZAJ HİZMETİ ALIMI İHALESİ

 BAHÇE BAKIM/PEYZAJ HİZMETİ ALIMI

İbn Haldun Üniversitesi;

1 kişi Orman veya Ziraat Mühendisi veya Peyzaj Mimarı,

 17 kişi Kalifiye İşçi Bahçıvan,

 olarak toplam 18 (onsekiz) kişinin görev yapacağı ilk yıl 01.01.2024-31.12.2024 tarihleri arasında olmak üzere  (Toplam 1 yıl) personel hizmetidir.

YERİ:

İbn Haldun Üniversitesi Külliyesi

 

İHALE DOKÜMANLARININ TEMİN ADRESİ

 

İbn Haldun Üniversitesi

Başak Mah. Ordu Cad. No: 3 Başakşehir İSTANBUL

İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı / Satın Alma Müdürlüğü

 

İHALE DOKÜMANLARININ TEMİN ŞARTI

İhale dokümanı Üniversitemiz adresinde İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satın Alma Müdürlüğü’nde görülebilir. İhaleye teklif vermek için ihale dokümanının satın alınması zorunludur. Doküman bedeli olan 750,00 TL (Yediyüzelli Türk Lirası)  İbn Haldun Üniversitesi’nin Kuveyt Türk Katılım Bankası A.Ş. İkitelli Şubesi’ndeki TR77 0020 5000 0943 4169 0000 31 Iban numaralı hesabına “İsteklinin adı, unvanı, ihale adı ve numarasını” belirtilerek yatırılmalıdır. İstekliler ihale dokümanını, ödemeye ilişkin dekontu ibraz ederek teslim alırlar.

 

İHALENİN YAPILACAĞI; 

 İbn Haldun Üniversitesi

ADRES: Başak Mah. Ordu Cad. No: 3 Başakşehir İSTANBUL

BİRİM: İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı / Satın Alma Müdürlüğü

TELEFON0212 692 0 212 / 1190

E-POSTA: idarivemaliisler@ihu.edu.tr

 

İHALE TARİHİ

15.12.2023

 

İHALE SAATİ

12:00

 

İHALE USULÜ

Açık İhale Usulü

 

GEÇİCİ TEMİNAT MİKTARI

İstekli geçici teminat bedeli olarak teklif edilen 1 yıllık toplam ihale bedeli üzerinden en az  %3’ünü  ihale öncesi İbn Haldun     Üniversitesi, Kuveyt Türk Katılım Bankası A.Ş. TR77 0020 5000 0943 4169 0000 31 hesabına Türk Lirası olarak  yatırmalıdır. İşbu ödemeye ilişkin dekont sureti teklif evrakları ile birlikte ibraz edilir. Bu bedele karşılık gelen ve teklif süresince geçerliliği olan banka teminat mektupları da geçici teminat olarak kabul edilecektir. 

 

TEKLİFLERİN MİNİMUM GEÇERLİLİK SÜRESİ

İhale tarihinden itibaren 30 takvim günüdür.

 

 

 

İSTEKLİLERDEN İSTENİLEN BELGELER

1.        İmzalı kaşeli sözleşme örneği

2.        İmzalı kaşeli idari şartname

3.        İmzalı kaşeli teknik şartname

4.        İmzalı kaşeli ISG şartname

5.        Geçici teminat mektubu veya Dekont

6.        En az 2 adet eğitim kurumundan referans yazısı (Tercihen yükseköğretim kurumundan)

7.        Ticaret sicil gazetesi

8.        Vergi levhası

9.        İmza sirküleri

10.      Faaliyet belgesi

11.      SGK borcu yoktur yazısı

12.      Vergi borcu yoktur yazısı

13.      Aydınlatma ve Açık Rıza Metni (KVKK)

14.      EKAP’tan alınan “İhaleye katılabilir.” durumunu gösteren belge (madde 7.f)

15.      İstekli firmanın 2022 cirosunu gösteren belge

16.      ISO 9001 güncel belgesi

17.      ISO 14001 güncel belgesi

18.      ISO 45001 güncel belgesi

19.      ISO 10002 güncel belgesi

20.      Hijyen Uygulamaları ve Sağlıklı İş yeri Belgesi,  

21.      Birim fiyat teklif mektubu (Aylık toplam maliyet yazılmalıdır.)

22.      İcmal analizi EK1, EK2, EK3 tablolarına maliyetler yazılmalıdır.

 

SON TEKLİF VERME TARİHİ, SAATİ VE YERİ

 

15.12.2023 – 11:00

İbn Haldun Üniversitesi

Başak Mah. Ordu Cad. No: 3 Başakşehir İSTANBUL

İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı / Satın Alma Müdürlüğü

 

SON TEKLİF VERME ŞEKLİ

 

Teklifler, son teklif verme tarih ve saatine kadar belirtilen adrese elden teslim edilir.