Loading, please wait.

202404/ 0001 PROCUREMENT OF EDUCATION AND MONITORING SERVICES

16.04.2024
202404/ 0001 PROCUREMENT OF EDUCATION AND MONITORING SERVICES
202404/ 0001 EĞİTİM VE TAKİP HİZMETLERİ ALIMI İHALESİ

İHALE KONUSU İŞİN;

ADI, NİTELİĞİ, TÜRÜ:

EĞİTİM VE TAKİP HİZMETLERİ ALIMI İHALESİ

İlgili Şartnamede belirtilen, İbn Haldun Üniversitesi’nin ihtiyacı için satın alınacak olan “Eğitim ve Takip Hizmetleri”nin temini işidir.

İHALE DOKÜMANLARININ

TEMİN ADRESİ

İbn Haldun Üniversitesi

Başak Mah. Ordu Cad. No: 3 Başakşehir / İSTANBUL

İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı / Satın Alma Müdürlüğü

İHALE DOKÜMANLARININ TEMİN ŞARTI

İhale dokümanı Üniversitemiz adresinde İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satın Alma Müdürlüğü’nde görülebilir. İhaleye teklif vermek için ihale dokümanının satın alınması zorunludur. Doküman bedeli olan 750,00 TL (Yediyüzelli Türk Lirası) İbn Haldun Üniversitesi’nin Kuveyt Türk Katılım Bankası A.Ş. İkitelli Şubesi’ndeki TR77 0020 5000 0943 4169 0000 31 Iban numaralı hesabına “İsteklinin adı, unvanı, ihale adı ve numarasını” belirtilerek yatırılmalıdır. İstekliler ihale dokümanını, ödemeye ilişkin dekontu ibraz ederek teslim alırlar.

İHALENİN YAPILACAĞI;

ADRES:

BİRİM:

TELEFON:

E-POSTA:

İbn Haldun Üniversitesi

Başak Mah. Ordu Cad. No: 3 Başakşehir / İSTANBUL

İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı / Satın Alma Müdürlüğü

0212 692 0 212 / 1190

idarivemaliisler@ihu.edu.tr

İHALE TARİHİ

25.04.2024

İHALE SAATİ

11:00

İHALE USULÜ

Açık İhale Usulü

GEÇİCİ TEMİNAT MİKTARI

İstekli geçici teminat bedeli olarak teklif edilen toplam ihale bedeli üzerinden en az %3’ünü ihale öncesi İbn Haldun Üniversitesi, Kuveyt Türk Katılım Bankası A.Ş. TR77 0020 5000 0943 4169 0000 31 hesabına Türk Lirası olarak yatırmalıdır. İşbu ödemeye ilişkin dekont sureti teklif evrakları ile birlikte ibraz edilir. Bu bedele karşılık gelen ve teklif süresince geçerliliği olan banka teminat mektupları da geçici teminat olarak kabul edilecektir.

TEKLİFLERİN MİNİMUM

GEÇERLİLİK SÜRESİ

İhale tarihinden itibaren 30 takvim günüdür.

İSTEKLİLERDEN İSTENİLEN

BELGELER

1. İmzalı kaşeli sözleşme örneği

2. İmzalı kaşeli idari şartname

3. İmzalı kaşeli teknik şartname

4. Geçici teminat mektubu veya dekontu

5. En az 1 adet Eğitim Kurumdan referans yazısı (opsiyonel)

6. Ticaret sicil gazetesi

7. Vergi levhası

8. İmza sirküleri

9. Faaliyet belgesi

10. SGK borcu yoktur yazısı

11. Vergi borcu yoktur yazısı

12. EKAP’tan alınan “İhaleye katılabilir.” durumunu gösteren belge (madde 7.f)

13. Aydınlatma ve Açık Rıza Metni (KVKK)

14. İstekli firmanın 2023 cirosunu gösteren belge

15. ISO 9001 güncel belgesi

16. ISO 14001 güncel belgesi

17. ISO 45001 güncel belgesi

18. Birim fiyat teklif mektubu

SON TEKLİF VERME TARİHİ, SAATİ VE YERİ

25.04.2024– 10:00

İbn Haldun Üniversitesi

Başak Mah. Ordu Cad. No: 3 Başakşehir / İSTANBUL

İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı / Satın Alma Müdürlüğü

SON TEKLİF VERME ŞEKLİ

Teklifler, son teklif verme tarih ve saatine kadar belirtilen adrese elden teslim edilir.