Loading, please wait.

08.12.2023
202312 / 0001 PERSONEL HİZMET ALIMI İHALESİ

PERSONEL HİZMET ALIMI

İbn Haldun Üniversitesi; 

1) İbn Haldun Üniversitesi Külliyesinde 1 Danışma Sorumlusu, 3 Danışma Amiri, 26 Danışma/Yönlendirme personeli, 2 Şoför, 3 Ofis Personeli, 1 Temizlik Sorumlusu, 29 Temizlik personeli olmak üzere toplam 65 personel, 

2 )Psikoterapi Uygulama ve Araştırma Merkezinde 1 Mutfak Personeli, 

3) Taşmektep Yerleşkesinde 3 Danışma/Yönlendirme, 1 Temizlik Personeli olmak üzere toplam 4 personel, 

4)Süleymaniye Yerleşkesinde, 6 Danışma/Yönlendirme personeli, 2 Temizlik Personeli personeli olmak üzere toplam 8 personel,

5) Bedrettin Ayn-i Kütüphanesinde 1 Şoför, 1 Temizlik Personeli, 3 Danışma/Yönlendirme  Personeli olmak üzere toplam 5 personel, 

  olarak 5 ayrı adreste toplam 83 (seksenüç) kişinin görev yapacağı 01.01.2024-31.12.2024 tarih itibarı ile toplam 1 yıl süreli personel hizmetidir.

İbn Haldun Üniversitesi Külliyesi

 

İhale Dokümanlarının Temin Adresi

İbn Haldun Üniversitesi 

Başak Mah. Ordu Cad. No: 3 Başakşehir / İSTANBUL

İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı / Satın Alma Müdürlüğü

 

İHALE DOKÜMANLARININ TEMİN ŞARTI

İhale dokümanı Üniversitemiz adresinde İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satın Alma Müdürlüğü’nde görülebilir. İhaleye teklif vermek için ihale dokümanının satın alınması zorunludur. Doküman bedeli olan 750,00 TL (Yediyüzelli Türk Lirası)  İbn Haldun Üniversitesi’nin Kuveyt Türk Katılım Bankası A.Ş. İkitelli Şubesi’ndeki TR77 0020 5000 0943 4169 0000 31 Iban numaralı hesabına “İsteklinin adı, unvanı, ihale adı ve numarasını” belirtilerek yatırılmalıdır. İstekliler ihale dokümanını, ödemeye ilişkin dekontu ibraz ederek teslim alırlar. 

İhalenin Yapılacağı; Adres:

İbn Haldun Üniversitesi

Başak Mah. Ordu Cad.No: 3 Başakşehir / İSTANBUL

İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı / Satın Alma Müdürlüğü

0212 692 0 212 / 1190

idarivemaliisler@ihu.edu.tr

 

İhale Tarihi

15.12.2023

 

İhale Saati

10:00

 

İhale Usulü

Açık İhale Usulü

 

Geçici Teminat Miktarı

 İstekli geçici teminat bedeli olarak teklif edilen 1 yıllık toplam ihale bedeli üzerinden en az  %3’ünü  ihale öncesi İbn Haldun   

  Üniversitesi, Kuveyt Türk Katılım Bankası A.Ş. TR77 0020 5000 0943 4169 0000 31 hesabına Türk Lirası olarak 

  yatırmalıdır. İşbu ödemeye ilişkin dekont sureti teklif evrakları ile birlikte ibraz edilir. Bu bedele karşılık gelen ve 

  teklif süresince geçerliliği olan banka teminat mektupları da geçici teminat olarak kabul edilecektir.  

 

TEKLİFLERİN MİNİMUM GEÇERLİLİK SÜRESİ

İhale tarihinden itibaren 30 takvim günüdür.

İSTEKLİLERDEN İSTENİLEN BELGELER

1. İmzalı kaşeli sözleşme örneği

2. İmzalı kaşeli idari şartname

3. İmzalı kaşeli teknik şartname

4. İmzalı kaşeli ISG şartname

5. Geçici teminat mektubu veya dekontu

6. En az 2 adet eğitim kurumundan referans yazısı (Tercihen yükseköğretim kurumundan)

7. Ticaret sicil gazetesi

8. Vergi levhası

9. İmza sirküleri

10. Faaliyet belgesi

11. SGK borcu yoktur yazısı

12. Vergi borcu yoktur yazısı

13. Aydınlatma ve Açık Rıza Metni (KVKK)

14. EKAP’tan alınan “İhaleye katılabilir.” durumunu gösteren belge (madde 7.f)

15. İstekli firmanın 2022 cirosunu gösteren belge

16. ISO 9001 güncel belgesi

17. ISO 14001 güncel belgesi

18. ISO 45001 güncel belgesi

19. ISO 18295-1 güncel belgesi

20. ISO 26000 güncel belgesi

21. ISO 10002 güncel belgesi

22. Hijyen uygulamaları ve sağlıklı iş yeri belgesi

23. Mali fiyat teklif listesi (Kişi aylık maliyeti yazılmalıdır.)

24. Birim fiyat teklif mektubu (Aylık toplam maliyet yazılmalıdır.)

 

SON TEKLİF VERME TARİHİ, SAATİ VE YERİ

15.12.2023– 09:00

İbn Haldun Üniversitesi 

Başak Mah. Ordu Cad. No: 3 Başakşehir / İSTANBUL

İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı / Satın Alma Müdürlüğü 

SON TEKLİF VERME ŞEKLİ

Teklifler, son teklif verme tarih ve saatine kadar belirtilen adrese elden teslim edilir.