PERSONEL HİZMET ALIMI
İbn Haldun Üniversitesi;
1) İbn Haldun Üniversitesi Külliyesinde 1 Danışma Sorumlusu, 3 Danışma Amiri, 26 Danışma/Yönlendirme personeli, 2 Şoför, 3 Ofis Personeli, 1 Temizlik Sorumlusu, 29 Temizlik personeli olmak üzere toplam 65 personel,
2 )Psikoterapi Uygulama ve Araştırma Merkezinde 1 Mutfak Personeli,
3) Taşmektep Yerleşkesinde 3 Danışma/Yönlendirme, 1 Temizlik Personeli olmak üzere toplam 4 personel,
4)Süleymaniye Yerleşkesinde, 6 Danışma/Yönlendirme personeli, 2 Temizlik Personeli personeli olmak üzere toplam 8 personel,
5) Bedrettin Ayn-i Kütüphanesinde 1 Şoför, 1 Temizlik Personeli, 3 Danışma/Yönlendirme Personeli olmak üzere toplam 5 personel,
olarak 5 ayrı adreste toplam 83 (seksenüç) kişinin görev yapacağı 01.01.2024-31.12.2024 tarih itibarı ile toplam 1 yıl süreli personel hizmetidir.
İbn Haldun Üniversitesi Külliyesi
İhale Dokümanlarının Temin Adresi
İbn Haldun Üniversitesi
Başak Mah. Ordu Cad. No: 3 Başakşehir / İSTANBUL
İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı / Satın Alma Müdürlüğü
İHALE DOKÜMANLARININ TEMİN ŞARTI
İhale dokümanı Üniversitemiz adresinde İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satın Alma Müdürlüğü’nde görülebilir. İhaleye teklif vermek için ihale dokümanının satın alınması zorunludur. Doküman bedeli olan 750,00 TL (Yediyüzelli Türk Lirası) İbn Haldun Üniversitesi’nin Kuveyt Türk Katılım Bankası A.Ş. İkitelli Şubesi’ndeki TR77 0020 5000 0943 4169 0000 31 Iban numaralı hesabına “İsteklinin adı, unvanı, ihale adı ve numarasını” belirtilerek yatırılmalıdır. İstekliler ihale dokümanını, ödemeye ilişkin dekontu ibraz ederek teslim alırlar.
İhalenin Yapılacağı; Adres:
İbn Haldun Üniversitesi
Başak Mah. Ordu Cad.No: 3 Başakşehir / İSTANBUL
İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı / Satın Alma Müdürlüğü
0212 692 0 212 / 1190
idarivemaliisler@ihu.edu.tr
İhale Tarihi
15.12.2023
İhale Saati
10:00
İhale Usulü
Açık İhale Usulü
Geçici Teminat Miktarı
İstekli geçici teminat bedeli olarak teklif edilen 1 yıllık toplam ihale bedeli üzerinden en az %3’ünü ihale öncesi İbn Haldun
Üniversitesi, Kuveyt Türk Katılım Bankası A.Ş. TR77 0020 5000 0943 4169 0000 31 hesabına Türk Lirası olarak
yatırmalıdır. İşbu ödemeye ilişkin dekont sureti teklif evrakları ile birlikte ibraz edilir. Bu bedele karşılık gelen ve
teklif süresince geçerliliği olan banka teminat mektupları da geçici teminat olarak kabul edilecektir.
TEKLİFLERİN MİNİMUM GEÇERLİLİK SÜRESİ
İhale tarihinden itibaren 30 takvim günüdür.
İSTEKLİLERDEN İSTENİLEN BELGELER
1. İmzalı kaşeli sözleşme örneği
2. İmzalı kaşeli idari şartname
3. İmzalı kaşeli teknik şartname
4. İmzalı kaşeli ISG şartname
5. Geçici teminat mektubu veya dekontu
6. En az 2 adet eğitim kurumundan referans yazısı (Tercihen yükseköğretim kurumundan)
7. Ticaret sicil gazetesi
8. Vergi levhası
9. İmza sirküleri
10. Faaliyet belgesi
11. SGK borcu yoktur yazısı
12. Vergi borcu yoktur yazısı
13. Aydınlatma ve Açık Rıza Metni (KVKK)
14. EKAP’tan alınan “İhaleye katılabilir.” durumunu gösteren belge (madde 7.f)
15. İstekli firmanın 2022 cirosunu gösteren belge
16. ISO 9001 güncel belgesi
17. ISO 14001 güncel belgesi
18. ISO 45001 güncel belgesi
19. ISO 18295-1 güncel belgesi
20. ISO 26000 güncel belgesi
21. ISO 10002 güncel belgesi
22. Hijyen uygulamaları ve sağlıklı iş yeri belgesi
23. Mali fiyat teklif listesi (Kişi aylık maliyeti yazılmalıdır.)
24. Birim fiyat teklif mektubu (Aylık toplam maliyet yazılmalıdır.)
SON TEKLİF VERME TARİHİ, SAATİ VE YERİ
15.12.2023– 09:00
İbn Haldun Üniversitesi
Başak Mah. Ordu Cad. No: 3 Başakşehir / İSTANBUL
İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı / Satın Alma Müdürlüğü
SON TEKLİF VERME ŞEKLİ
Teklifler, son teklif verme tarih ve saatine kadar belirtilen adrese elden teslim edilir.