YEMEK HİZMETİ ALIM İHALESİ
İbn Haldun Üniversitesi Külliyesi
350.000 Adet
07.10.2024- 30.09.2025 Arası
İhale Dokümanlarının Temin Adresi
İbn Haldun Üniversitesi Külliyesi
Başak Mah. Ordu Cad. No: 3 Başakşehir/ İSTANBUL
İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı / Satın Alma Müdürlüğü
İHALE DOKÜMANLARININ TEMİN ŞARTI
İhale dokümanı Üniversitemiz adresinde İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satın Alma Müdürlüğü’nde görebilir. İhaleye teklif vermek için ihale dokümanının satın alınması zorunludur. Doküman bedeli olan 750,00 TL (Yediyüzelli Türk Lirası) İbn Haldun Üniversitesi’nin Kuveyt Türk Katılım Bankası A.Ş. İkitelli Şubesindeki TR77 0020 5000 0943 4169 0000 31 Iban numaralı hesabına “İsteklinin adı, unvanı, ihale adı ve numarasını” belirtilerek yatırılmalıdır. İstekliler ihale dokümanını, ödemeye ilişkin dekontu ibraz ederek teslim alırlar.
İhalenin Yapılacağı; Adres:
İbn Haldun Üniversitesi
Başak Mah. Ordu Cad. F-05 Blok No: 3 Başakşehir / İSTANBUL
İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı / Satın Alma Müdürlüğü
0212 692 0 212 / 1190
idarivemaliisler@ihu.edu.tr
İhale Tarihi
30.09.2024
İhale Saati
11:00
İhale Usulü
Açık İhale Usulü
Geçici Teminat Miktarı
İstekli geçici teminat bedeli olarak teklif ettiği bedelin en az %3’ünü ihale öncesi İbn Haldun Üniversitesi’nin hesabına Türk Lirası olarak yatırmalıdır. İşbu ödemeye ilişkin dekont sureti teklif evrakları ile birlikte ibraz edilir. Bu bedele karşılık gelen ve teklif süresince geçerliliği olan banka teminat mektupları da geçici teminat olarak kabul edilecektir
TEKLİFLERİN MİNİMUM GEÇERLİLİK SÜRESİ
İhale tarihinden itibaren 30 takvim günüdür.
İsteklilerden İstenilen Belgeler
1. İmzalı Kaşeli Sözleşme Örneği
2. İmzalı Kaşeli İdari Şartname
3. İmzalı Kaşeli Teknik Şartname
4. Geçici Teminat Ödeme Dekontu veya Banka Teminat Mektubu
5. Ticaret Sicil Gazetesi
6. Vergi Levhası
7. İmza Sirküleri
8. Faaliyet Belgesi
9. SGK Borcu Yoktur Yazısı
10. Vergi Borcu Yoktur Yazısı
11. Gıda üretimi yaptığına dair İşletme Kayıt Belgesi
12. İsteklinin ilan tarihinden geriye doğru son 5 yıl içerisinde kabul işlemleri tamamlanan malzemeli yemek hizmetleri işiyle ilgili iş deneyimini gösteren belge. Kamudan alınan iş deneyim belgesi geçerli olacaktır. Ya da faturalarla birlikte sunulan özel iş deneyimleri gösteren sözleşmelerde geçerli olacaktır. İstekli tarafından teklif edilen bedelin %50 den az olmamak üzere, ihale konusu işe ilişkin tek bir sözleşme kapsamında iş deneyimini gösteren belgelerin sunulması gerekir.
13. TSE den alınmış aşağıdaki hizmet yeterlilik belgeleri
14. TS 13075 (Gıda taşıma araçlarının hizmet yeterlilik belgesi
15. TS 8985 (Yemek fabrikaları ve toplu yemek mutfaklarının genel kurallarını kapsayan hizmet yeterlilik belgesi)
16. TS 6914 (Gıda maddelerini imal eden, hazırlayan, depolayan ve satan yerler için genel kurallar)
17. TS 13027 (Hijyen ve sanitasyon ile ilgili genel kuralları kapsayan hizmet yeterlilik belgesi)
18. TS 9433 (Hızlı yemek servisi yapan yerlerin, yapısal özellik, işletmecilik, çalışanların özellikleri ve teknik donanım ile ilgili genel kuralları kapsayan hizmet yeterlilik belgesi)
19. Sanayi Odasından alınan Kapasite Raporu (Günlük en az 2000 yemek/kişi gösteren)
20. ISO 9001 güncel belgesi
21. ISO 22000 güncel belgesi
22. EKAP’tan alınan İhaleye Katılabilir Durumunu Gösteren Belge (madde 7.f)
23. Birim Fiyat Teklif Mektubu
Son Teklif Verme Tarihi, Saati Ve Yeri
30.09.2024 – 10:00
İbn Haldun Üniversitesi
Başak Mah. Ordu Cad. No: 3 Başakşehir / İSTANBUL
İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı / Satın Alma Müdürlüğü
Son Teklif Verme Şekli
Teklifler, son teklif verme tarih ve saatine kadar belirtilen adrese elden teslim edilir.