Yükleniyor, lütfen bekleyiniz.

202401 / 0001 BİLGİSAYAR VE PROJEKSİYON ALIMI İHALESİ

11.01.2024
202401 / 0001 BİLGİSAYAR VE PROJEKSİYON ALIMI İHALESİ
202401 / 0001 BİLGİSAYAR VE PROJEKSİYON ALIMI İHALESİ

İHALE KONUSU İŞİN ADI, NİTELİĞİ, TÜRÜ:  BİLGİSAYAR VE PROJEKSİYON ALIMI İHALESİ

YERİ:  İbn Haldun Üniversitesi Külliyesi 

MİKTARI: İlgili Şartnamede belirtilen özelliklerde 70 adet bilgisayar ve 3 adet projeksiyon alımı

işini kapsar.

 

 

İHALE DOKÜMANLARININ TEMİN ADRESİ

 

İbn Haldun Üniversitesi Külliyesi

Başak Mah. Ordu Cad. No: 3 BaşakşehirİSTANBUL

İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı / Satın Alma Müdürlüğü

 

 

İHALE DOKÜMANLARININ TEMİN ŞARTI

 

İhale dokümanı Üniversitemiz adresinde İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satın Alma Müdürlüğü’nde görebilir. İhaleye teklif vermek için ihale dokümanının satın alınması zorunludur. Doküman bedeli olan 750,00 TL (Yediyüzelli Türk Lirası) İbn Haldun Üniversitesi’nin Kuveyt Türk Katılım Bankası A.Ş. İkitelli Şubesindeki TR77 0020 5000 0943 4169 0000 31 Iban numaralı hesabına “İsteklinin adı, unvanı, ihale adı ve numarasını” belirtilerek yatırılmalıdır. İstekliler ihale dokümanını, ödemeye ilişkin  dekontu ibraz ederek teslim alırlar.

 

İHALENİN YAPILACAĞI; 

 İbn Haldun Üniversitesi

ADRES: Başak Mah. Ordu Cad. No: 3 Başakşehir / İSTANBUL

BİRİM: İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı / Satın Alma Müdürlüğü

TELEFON: 0212 692 0 212 / 1190

E-POSTA: idarivemaliisler@ihu.edu.tr

 

İHALE TARİHİ

18.01.2024

İHALE SAATİ

11:00

İHALE USULÜ

Açık İhale Usulü

 

 

 

GEÇİCİ TEMİNAT MİKTARI

İstekli geçici teminat bedeli olarak teklif ettiği bedelin en az %3’ünü ihale öncesi İbn Haldun Üniversitesi’nin hesabına Türk Lirası olarak yatırmalıdır. İşbu ödemeye ilişkin dekont sureti teklif evrakları ile birlikte ibraz edilir. Bu bedele karşılık gelen ve teklif süresince geçerliliği olan banka teminat mektupları da geçici teminat olarak kabul edilecektir.

 

TEKLİFLERİN MİNİMUM GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

İhale tarihinden itibaren 30 takvim günüdür.

 

 

İSTEKLİLERDEN İSTENİLEN BELGELER

 1. İmzalı Kaşeli Sözleşme Örneği

2. İmzalı Kaşeli İdari Şartname

3. İmzalı Kaşeli Teknik Şartname

4. Geçici Teminat Ödeme Dekontu ve Banka Teminat Mektubu

5. En az 1 adet eğitim kurumundan İş Bitirme Belgesi (Referans Mektubu)

6. Ticaret Sicil Gazetesi

7. Vergi Levhası

8. İmza Sirküleri

9. Faaliyet Belgesi

10. SGK Borcu Yoktur Yazısı

11. Vergi Borcu Yoktur Yazısı

12. EKAP’tan alınan İhaleye Katılabilir Durumunu Gösteren Belge (madde 7.f)

13. İstekli firmanın 2022 cirosunu gösteren belge

14. Birim Fiyat Teklif Mektubu

 

 

SON TEKLİF VERME TARİHİ, SAATİ VE YERİ

 

 

18.01.2024– 10:00

İbn Haldun Üniversitesi Külliyesi

Başak Mah. Ordu Cad. No: 3 Başakşehir İSTANBUL

İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı / Satın Alma Müdürlüğü

 

SON TEKLİF VERME ŞEKLİ

 

Teklifler, son teklif verme tarih ve saatine kadar belirtilen adrese elden teslim edilir.